۷ پاسخ

۷هفته ب بعد اوکیه

بذار ۷ هفته و چند روز بشی حداقل بعد برو

هفت هفته رفتم من

سلام خانما توبرنامه گهواره گفته فردا موعدپریودی من ولی باید ۲۸بشم.بعدهم هیچ علائم از پریودی ندارم.آیا برنامه گهواره درسته

استرس نداشته بابا عزیزم این خودش سمه ها قران بخون دستتو بزار رو شکمت منکه ۹ هفته رفتم

سلام دقیقا مثل منی من فردا شاید برم دکتر برام سونو بگم بنویسه

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین قصد بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته چهارم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق۳ مامان فندوق۳ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری