من ۶هفته ۲ روز رفتم تشکیل شده بود
من 6 هفته رفتم تشکیل شده بود
۱۰ هفته
۸ هفته
من نمیدونم تا اون موقعه بتونم صبر کنم یا ن ولی تصمیم دارم اخرای ۸ هفته برم
۹ هفته برو چون ممکنه لقاح دیر گرفته باشه یه وقتی باشه که قلب کوچولویش تشکیل شده باشه استرس نگیری یا نگه زود آمدی نه هفته وقتشه
۸هفته شدی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.