خانما بنظرتون برای سونوقلب کی بریم بهتره ؟؟ 🖖🙄🍼🐣

۷ پاسخ

من ۶هفته ۲ روز رفتم تشکیل شده بود

من 6 هفته رفتم تشکیل شده بود

۱۰ هفته

۸ هفته

من نمیدونم تا اون موقعه بتونم صبر کنم یا ن ولی تصمیم دارم اخرای ۸ هفته برم

۹ هفته برو چون ممکنه لقاح دیر گرفته باشه یه وقتی باشه که قلب کوچولویش تشکیل شده باشه استرس نگیری یا نگه زود آمدی نه هفته وقتشه

۸هفته شدی برو

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسراوتودلی مامان پسراوتودلی هفته نهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری