دوستان برای سونوقلب توی چندهفته بری خوبه

۷ پاسخ

هشت هفته کامل

هشت هفته خوبه

هشت هفته عزیزم

هشت هفته

نه هفته

۸ خوبه

هشت هفته برو ک دیگه صد در صدی صدای قلبش بشنوی و نگرانی نداشته باشی انشاالله

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسراوتودلی مامان پسراوتودلی هفته نهم بارداری
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته دوازدهم بارداری