بچها واکسن یه سالگی چطوره ؟؟

۷ پاسخ

اصلا نیاز ب استام نداره

خیلی سبکه

خیلی سبکه
انگار هیچی نزده

سوال منم هسسسس
دوتا هست اره؟؟؟

عالی هیچ اذیتی نداره

سبکه سبک

میگن که سبکه

سوال های مرتبط

مامان سوین کوچولو مامان سوین کوچولو ۲ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی