سلام شیرخشک arچه مارکی بهتر وزن میده

۴ پاسخ

بیومیل هم مزش هم وزن دهیش عالیه

ترویتال ای آر میدم خیلی خوبه

تروییتال میخورد بچم خوب بود کم خونی داشت بیومیل گرفتم اهنم داره

سلام . نان خوبه من به پسرم میدم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی