بچه ها گاهی چیپس میخورم خیلی بده 🫥🫥؟

۷ پاسخ

دقیقا نمیدونم چرا آدم انقدر هوس چیزای بد میکنه 🫤 منم عاشقِ چیپس و پفک و ساندویچ و نوشابه و اینا شدم 🤣

من‌ا‌وایل خیلی شدید هوس چیپس پفک و دوغ‌میکردم الان هیچی دلم نمیخاد جز نوشابه انگار میمیرم براش😭💔

هیچ نمیشه سیب زمنی دیگ منک مدام میخورم بخور اجی 🤣🤣

ن اشکال نداره
بخور نوش جونت

منم میخورم فک کنم بده 😶

منم میخورم🥲😶😂تنها نیسی

نه بابا
من تا الان انقد پفک خوردم
خیلی هوسم میشد...

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام💙 مامان رهام💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری