۶ پاسخ

عزیزم کدوم آزمایشگاه انجام دادی هزینش چقد شد؟

همه چیش خوبه گلم

من نموداراش میفهمم خیلی خوبه
جدول رو نمیفهمم

عزیزم این ک هیچ مشکلی نداره

ن نرماله عزیزم

سلام فک نکنم
مگر اینکه بخاطر عدد مام 0.54 بفرستن آرمایش انومالی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری