اکه عدد انتی ۱.۱۰ باشه آزمایش انومالی دوم درس در میاد؟؟؟؟کسی بوده اینطوری؟؟

۴ پاسخ

واسه من فکر کنم ۱.۵۰بود آزمایش غربالگری دوم درست بود

آره عزیزم
عددش خوبه منم همین حدود بود
۱۶ ام بریم سونو بدیم ببینیم چه خبره

عدد 1.1 تو انتی عالیه
آره درست درمیاد انشالله

عدد انتی خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته بیست‌وهفتم بارداری