۱۲ پاسخ

مکمل ها کلا گرون میشن و آزاد حساب میشن

منم رئول و کالمرز دارم
ویتامینم یه چیز دیگه است

مامان بشه مگه میشه دارو نخوری از الان بخور..یعنی اسید فولیک م نخوردی

آهنههههه

ازبین همشون ویتامنd3رو میخورم

عزیزم کدوم دکتر‌رفتی؟؟

آهنه عزیزم

آهن هستش و الباقی مولتی ویتامین و ویتامین دی و کلسیم تو بارداری ضروری هستن من از ۱۴ هفته میخورم

من همچین دارویی نخوردم دکتر نرفتم موندم سر داروهای بهداشت ک خارجی نیستن اون روز مکمل واسم نوشت جای مولتی ویتامین خارجی هست

من از بین همه اینا ویتامین d3, میخورم داروهام فرق داره با شما

من هيچي نميخورم اصلا​​​​​​​​​​​​​​​​​​​😐😂بدم مياد از قرص

رئول اهنه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری