زایشگاه میخاد معاینه کنه بنظرتون بزارم؟

۱۰ پاسخ

نهههه

اگه درد نداری نه نذار

نععه

هفته پیش معاینه شدم وامروز

بزار بباچیزی نمیشه دوبارمعاینم کردن هیچیم نشد

نه اصلا

ولا من ی هفته پیش معاینه شدم هیچ مشکلی پیش نیومد😑قطعا اگه خطر داشت خود دکترا و پرستارا نمیزاشتن

بزار معاینه کنن ببینن اصلا لگنت خوبه یا نه دهانه رحمت بازه یا بسته

برا چی

مگه درد چیزی نداری؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان آینور و نیلای مامان آینور و نیلای ۹ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی