معاینه تحریکی اگ میخای بری بزار ۳۸ برو ولی معاینه معمولی فک نکنم چیزی بشه
برا چی معاینه بشی؟
من تو بیست و سہ ھفتہ بستری بودم 3 بار معاینم کردن
اره38هفته ای دیگه اگه زایمان طبیعی میخوای دهانه ی رحمم تحریک میکنه زکدتر بازمیشه
بزار دیگه من 38 هفته بودم دکترم معاینه کرد فرداش زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.