اگه الان برم زایشگاه بخواد معاینه کنه بزارم یا نه؟؟

۵ پاسخ

معاینه تحریکی اگ میخای بری بزار ۳۸ برو ولی معاینه معمولی فک نکنم چیزی بشه

برا چی معاینه بشی؟

من تو بیست و سہ ھفتہ بستری بودم 3 بار معاینم کردن

اره38هفته ای دیگه اگه زایمان طبیعی میخوای دهانه ی رحمم تحریک میکنه زکدتر بازمیشه

بزار دیگه من 38 هفته بودم دکترم معاینه کرد فرداش زایمان کردم

سوال های مرتبط