۷ پاسخ

من که از همچی بدم میاد و تاحالا هوس هیچی نکردم

منم هوس هام تو ۷تا۹هفتگی بود

من اوج هوس هام ۸هفتکی اینا بود

من که میام به هیچی نمیره

من تازه شروع شد

تا ۱۵ هفتگی از همه چی بدم میومد..اخیرن بهتر شدم هوس میکنم برای خوراکی ها

من از همون روزای اول هوس میکردم چه حس قشنگ و شیرینی بود اما متاسفانه سقط شد انشالله شما سلامت باشید

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری