۵ پاسخ

یهو یچیزی میزنه بع مغزت تا نخوری اروم نمیگیری

مثلن من دیروز صبح داشتم به کارام می‌رسیدم یهو بادنجان سرخ کرده کردم هرچی هم خوردم دهنم مزه نداد بادنجان هم نداشتم کم مونده بود گریه اینو میگن ویار 🤣

ی چیزی دلت میخواد باید بخوریش وگرنه شبا خوابشو میبینی

من سر هر دو بارداری هیچ ویاری نداشتم🤪

برای من اینجوری بود که یهو یچیزی میومد توی ذهنم یا توی اینستا میدیدم دوست داشتم بخورمش ولی اصلا شدید نبود بیشتر ویار من اینجوری بود که چیزایی رو که قبلا اصلا دوست نداشتم حالا عاشقشم مثل گوجه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری