۷ پاسخ

نه والاااا

آره زیاد

بچه من فقط خط خطی می‌کنه ولی من میوه هارو میکشم موتور ماشین چرخ درخت خورشید باهم تکرار میکنیم
یا خودش اسماش میگه ولی نقاشی فقط خط خطی 😀

دختر من بلد نیست فقط خط میکشه

دختر من اینو کشیده میگه خودمو کشیدم

تصویر

وای من اصلا حوصله ندارم و خیلی ناراحتم بابتش

😍😍😍😍جون ماشالله چ مامان باحوصله ای

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
دیشب رفتم یدقه بشینم ک سرپانمونم،پسرم اومد باهام لوبیا پوست بکنه، اولش خوب بود،بعد هی همه رو قرو قاطی کرد،ابشو ریخت
دعواش کروم‌گفتم پاشو برو، تا رفت تو هال، ی لگد زد ب زیر ظرفی ک توش یخمک خورده بود،همشو ریخت تو سر و صورت و بدن پدرش، اونم چشاش بسته داشت خودشو پاک میکرد،رفت با لگد باز بزنه تو کله پدرش، گرفتم دعواش کردم گذاشتمش تو بالکن ی سی ثانیه ، بعد درو باز کردم ،حالا همچنان داره گریه میکنه ها..
هیچی اروم شد.
یکم نقاشی کشیدیم،مدادو گذاشته دهنش،مث سیگار گرفته،میگه هوف کنم😐
هرچی میگم اون مال نقاشی،مگه ول مبکنه.مدادترو جمع کردم،اومده گازم بگیره😐
قاطی کردم گفتم من میرم بیرون .دنبالم گریههه، محلش ندتدم رفتم ی نیم ساعت بعد برگشتم طاقت نیاوردم، تا منو دید گریه😔چقد ما زنا بدبختیم.لباس تنش کردم بردمش بیرون تا از دلش در بیارم..
نمیدونم کجای کارم اشتباهه،
هرچی تذکر میدم سر یسری چیزا، باز کار خودشو میکنه.
از طرفی بس ک دیشب گریه کرده، حالم بده