۲ پاسخ

من سه وعده میدم
مثلا صبح ها ک بیدار میشه فرنی یا اتمیل میدم
ناهار کته یا سوپ یا حلیم یا آبگوشت و اینجور چیزا
شبا هم اگه غذای خودمون مناسبش باشه میدم اگه نباشه یا فرنی درست میکنم یا اتمیل متفاوت با اونی که صبح خورده
میون وعده ناهار تا شلم یا صبحانه تا نهار هم گاهی میوه میدم.

روزی ۲ وعده چون هنوز وعده های اصلیش شیره بعد یه سالگی میشه ۳ وعده

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی