۵ پاسخ

من همش دارم ماهی دریایی میخورم

قزل و سالمون و ماهی سفید

والا من همه نوع ماهی میخورم ب جز قزل الا و سالمون که گیرمون نیومده هنوز جنوب

سالمون قزل الا

بله،خیلی هم خوبه هفته ای یکبار قزل یا سالمون عالی ان.فقط ماهی های دریایی خوب نیستن.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی