سلام مامانای گل.میگم خوردن خربزه مجازه؟

۸ پاسخ

منکه خوردم

اره ولی مگه الان خربزه هست؟

اره عزیزم مجازه و بچه رو هم خوشگل میکنه من سر پسر قبلیم از اول ویار خربزه داشتم و چشم کشیدم تا بیاد و خیلی خوردم و خوشگل هم شد😍

خربزه که نیومده هنوز. ملون و طالبی هست

مگه الان هست توی این فصل

اررره بخور نوش جونت

قندش زیاده کم بخور در روز

آره ولی زیاده روی نکن سردیت نکنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری