۷ پاسخ

اشکال نداره اما یکم سنگینه ونفخ داره

اگه معدت اذیت نمیکنه خوبه بخور

خیلی کم چون چیز هایی که نفخ دارد در دوران بارداری مصرف میکنیم باعث کولیک در کودکان میشود🥺

عزیزم شله پر از حبوبات و‌گوشته، خیلی مقویه. بخور نوش جونت

من که چندبار خوردم میلیم مقویه

نه عزسزم من پارسال بارداربودم همش هوس میکردم ومیخوردم فقط اب باهاش نخوری معدت اذیت نشه

در حد هوسی عیب نداره چون شله سنگینه و نفخ زیاد داره اذیتت میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیلا مامان لیلا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری