سلام خانما فلافل مجازه باسه خوردن ؟

۸ پاسخ

من که از اول می‌خوردم تا الان

بهتره اگر نمیتونی درست کنی بهتره بسته بندی بخری و خودت آماده کنی . از بیرونیا بهتره . باز اگر نشد ی بار بیرونی خوردن مشکلی نداره ولی سعی کنین از جای مطمئنی باشه

بخور بابا حال کن

اره بابا من انقد خوردما از اولش با سس هم خوردم

من که اصلا ویارم فلافل شده هفته ای یکی میخورم

نوش جونت بخور

من ی روز انقد خوردم نمیتونستم تکون بخورم تو همین هفته های شما بودم🤣🤣البته خانگی ها ن بیرون

اووووه من‌که خیلی خوردم 🤤 بخاطره روغش احتمالا مضر باشه وگرنه نخود خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی