۱۶ پاسخ

چرا نمیبری پیش دکترت؟

به خاطر سنته عزیزم ۴۱ سالته باید سلفری و بدی

عزیزم یکم ریسک داره ۱ به ۷۰ هست فک کنم باید سلفری بدی منم دادم

ببین اکثر چیزات طبیعیه ولی احتمال زیاد دکتر برات سلفری رو بنویسه که کاملا مطمعن ش از لحاظ ریسک پذیریش وگرنه خوبه استرس نده ب خودت

اخریش

تصویر

سومیش

تصویر

عزیزم این نظر هوش مصنوعی

تصویر

ادامه

تصویر

اینم ادامشه

تصویر

من با هوش مصنوعی تفسیر کردم برات باز ببین دکتر خودت چی میگه

تصویر

سلام به همه مامان ها من ۱۲ هفته ۱ روز باردار هستم برای سونو ی انتی چند هفته باید برم الان میتونم برم برای سلامت جنین و تعیین جنسیت یا زوده؟

عدد ان تی تو سونوت چند بود

مال منم مشکوک اومده بود دکترم گفت بالای 35 سال اینطوری میشه گاهی وقتها جنین مشکلی نداره به خاطر سن مشکوک میاد
رفتم آزمایش سلفری دادم هنوز جواب اون نیومده نگران نباش انشالله که مشکلی نیست

اینم صفحه دوم ازمایش میشه اینم نگاه کنید

تصویر

منم دیروز ازمایش دادم عزیزم منتظرجوابشم عدد انتی چندبود؟توسونو؟

مگه تو انتی تیرویید هم هست؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همایون مامان همایون هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💕نورا و نلین💕 مامان 💕نورا و نلین💕 ۱ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یاور مهدی مامان یاور مهدی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا ۳ ماهگی