۷ پاسخ

مگه انقباض داری ؟؟؟؟

اکو قلب اجباری نیست بیشتر برای احتیاط بعضی دکترا مینویسن ولی هزینه اش بالا بخوایی بری خصوصی انجام بدی سه تومن اینا میشه اگه دوس داری حتما انجام بدی که خیالت راحت باشه برو بیمارستان دولتی با سیصد چهارصد برات انجام میدن

دکتر برای من با انومالی نوشت رفتم.
الان بخوای بدی ۲میلیون

تاهلا اکو قلب انجانم ندادی

منم نرفتم دکتر نگفت اصلا

۱۸ هفتگی اگر لازم باشه باید بری نه الان دیگه

ن اگ لازم بود میفرستاد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد