سلام مامانا برای من اکو قلب جنین ننوشته چرا?

۶ پاسخ

برا همه مینویسن عزیزم چیز مهمی نیست احتمالا برا زایمان دکتر باید در جریان باشه

واسه منم نوشت چون ضربان قلب کم و زیاد میزد

باید میپرسیدی همونجا

وقتی مشکلی نیست چرا‌بنویسه اخه😂😂

تو بعضی موارد میفرستن

تو آنومالی اگه چیز خاصی نبینن نمینویسن
برای منم ندادن

چیز ضروری نیست که برای همه بنویسن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۳ ماهگی