۶ پاسخ

سلام عزیزم منم داشتم رفتم دکتر سرکلاژ شدم حتما پیگیر باش عزیزم برو دکتر

من سردخترم انقباض داشتم دکتربهم قرص هیوسین دادبخورم دوتادونع خوردم خوب شدم

منم تو هفته شمام شکمم هی سفت میشه فکر کنم حرکات بچس

چطور انقباضی داری؟
نه نامنظم مهم نی زیاد

برای ۲۹ هفته نباید باشه
استراحت کن آمپول پروژسترون بزن

انقباض منظم میگن خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان تودلی کوچولو مامان تودلی کوچولو ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۶ ماهگی