سلام خانما.۴هفته و یک روز هستم بتام ۲۰۰هست ،پایینه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم خوبه نگران نباش خدا بزرگه

من توو۴ هفته ۱۰۰۰ بود

۴هفته بودم ۲هزار بود

تیتر بتا باید بدی عدد دقیق بهت میده بتا فقد میزنه 200یا100

دوروز دیگه دوباره آزمایش بده باید دوبرابر شده باشه

مطمعنی ۵هفته هستی

ن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان اسرا🩷 مامان اسرا🩷 ۱ ماهگی