اینم پوره مرغ و کره برای دخترجانم😋🍗

تصویر
۵ پاسخ

خیلی بافت دار نیس؟

نوش جونش

نمیتونه بجوه اون تو معدش میمونه انگل میشه من تا هشت ماهه فقط گوشت میزاشتم خوب میپخت تو غذاش بعد در میاوردم ۔الانم خیلی کم چرغ کرده بدم معدشو خراب میشه

تو شیش ماه گوشت میدی

به به نوش جونش گوشت بشه به وجودش

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی