سلام آزمایش ان تی چطوره ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه بچه هم دختره

عزیزم ان تی زده بود خطر ریسک پایین مشکلی نبود منم ان تیم زده خطر ریسک پایین

رفتی گلم سنو
همه چی خب بود ؟

جنسیت احتمال داد بهت؟

خوبه خداروشکر

خوبه ریسکت پایینه … اما شاید برا اطمینان بفرستت سلفری شایدم نفرسته اما درکل ریسکت پایینه

سوال های مرتبط

مامان آرسام👶🏻 مامان آرسام👶🏻 ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🧸💕 مامان هدیه خدا🧸💕 هفته بیست‌ویکم بارداری