بین دوراهی موندم
اینو بخورم یا صبحونه🤔🤨

تصویر
۱۰ پاسخ

دستاشو بده من بخورم😍😍😍😍وییی لباشوووو خداااا دلمو برددد قندعسل🥹🥹🥹❤️❤️❤️

بخورش😍 وای وقت ناهاره

وای چ جیگرهههه خدا ببخشه برات

چراهمش کلاه سرشه؟

من جای تو بودم بدون شک ایشون رو می‌خوردم که قند عسل

همینو همینو 😍

اینو بده من تو صبحونه بخور🥲🥺

این نمکهههه رو🥰

وای جون

بچه رو

سوال های مرتبط

مامان آرتیا🧿🧿🧿 مامان آرتیا🧿🧿🧿 ۱ سالگی
مامان 👧🏻وروجک👧🏻 مامان 👧🏻وروجک👧🏻 ۱ سالگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی