۵ پاسخ

تو گهواره وزن تقریبی میزنه ببین خوبه یا ن

عزیزم برای انومالی وزن نی نیت چقدر بود؟؟

عشقم رفتی سونو هفته ی بارداریت با انتی یکی بود؟؟
۲۲هفته و ۴روزم بود طبق انتی دیروز رفتم سونو ۲۱هفته و ۴روزم بود ولی وزنش ۵۳۰اینا بود

من ۲۱ هفتم مگ تو این هفته سونو نیازه؟

من امروز ۱۷هفته رفتم انومالی ۱۷۰گرم بود به نظرم نرمال خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری