دخترا وزن بچه ۲۲هفته تمام ۴۳۲گرمه کم نیست ؟!

۷ پاسخ

بستگی به خودت داره. اگه خودت ریز نقش باشی، احتمالا بچه هم به خودت می‌ره، ولی اگه درشت و هیکلی باشی ، بچه هم درشت میشه.

و اینکه دخملا معمولا ظریفن 🥹🦦 اوخی

هفته ۳۰ ام به بعد مهمه الان رشدش ملاک نیست اصلا ؛ برای سونوی وزن ک بخوای بری از ماه قبلش شروع کن پروتئین مفید دریافت کن تا نینی وزنش نرمال باشه

نه معمولیه منم همین بودم انشالله اول ۲۸ هفته میشه یک کیلو صد

سلام خوبین دخترا امروز یه جوری هستم حس نمیکنم باردارم خیلی ناراحتم هروز یه جور دیگه بودم برا نی نی های قشنگم دعا کنین تن درست باشن🙏🥲

۱۸هفته ۲ روز رفتم سونو اما ۲۲ هفته نرفتم ک ببینم چقدره منم همش استرس وزن دارم

اینو ببین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی