۳ پاسخ

ارزو میگن روغن نارگیل خوبه
ولی ترک میزنی
همون ماستلا رو تعریفشو زیاد شنیدم

من هیدرودرم میزنم، حالا نمیدونم اصلا خوبه یا نه، داروخونه خودش اینو بهم پیشنهاد داد.

از چند هفته باید استفاده کنیم؟

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وششم بارداری