مامانیا دمای۳۷درجه نوزاد دوماهه تب محسوب میشه؟

۵ پاسخ

نه ۳۷ ونیم تبه

زیر بغل؟

37/5تبه

حواست باشه نره بالا

۳۸ تبه

سوال های مرتبط

مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی