خانوما چند هفته بریم بهداشت پرونده میبنده؟

۴ پاسخ

از وقتی سنو قلب بدی

واسه چی؟من اصلا نرفتم

سلام ببخشید مزاحمتون شدم نمیخام وقت شریفتون رو بگیرم
@poshaksaran
تو روبیکا لطفا حمایتم کنید پوشاک دارم هم بچگانه و هم بزرگسال و قیمت مناسب هست ارزون تر از مغازه ها هست و جنس هاش هم عالیه اگه راضی نبودین میتونید پس بفرستین و پول شما تمام و کمال برمیگرده ب حسابتون

ای جان بازم نی نی داری؟

سوال های مرتبط

مامان دالیا و دایار مامان دالیا و دایار ۸ ماهگی