سرلاک چ قیمته کدومش خوشمزس

۴ پاسخ

من برنج گرفتم اصلا دوس نداشت اندختم دور

گندم وخرما گرفتم ۲۷۰ دکتر گفت غذای خونه خیلی بهتره اینا شرکتی ان خاصیت غذایی ندارن نده دیگه

من گندم و خرما گرفتم همشو خورد ۲۹۰ گرفتم
گندمو موز خواستم بگیرم ک منصرف شدم اصلا به بچم موز نمیدم چون موز باعث میشه دیر زبون باز کنن

من موز گندم گرفتم دوس دارع

سوال های مرتبط

مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی