خانما این سرلاک خوشمزس؟

تصویر
۹ پاسخ

شما برای شروع دردات دیدم تایپینگ گذاشتی که ماماهمراهت گفته روغن کرچک بخوری ،خوردی اخرش؟تاثیر داشت برات؟؟
من ثهفتس هرکاری میکنم دردم نمیگیره خسته شدم دیگه میخوام این راهم امتحان کنم
عزیزم لطفا سوالمو جواب بده🙏🌸

چند خریدی؟

اره خیلی خوشمزه هست پسرم میخوره

من دخترم نمیخوره

من بیشتر از دخترم میخورم
وای دارم چااااق میشم
این سرلاک عالیه
چاق میکنه

خیلی خوشمزس

چند غله هم خیلی خوبه

خیلی خوشمزه ست
هم من هم پسرم عاشقشیم😂 😂

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی