خانما سرلاک چه طعم هایی خوشمزس به غیر از گندو و سیب

۹ پاسخ

تااین ماه گندم و خرما دادم

حریره بادام و گندم و موز تست کردم به نظرم حریره بادام خوشمزه تر بود پسرمم حریره بادام و بیشتر دوس داشت

گندم خرما

گندم و چند میوه دخترم دوس داشت

حریره بادام. سیب و موز

گندم و موزش واقعا طعم موز میده خوشمزس اگ بچت چیز شیرین دوس داره

گندم خرما

حریره بادام

کلا 4تا طعم داره بگیر تست کن

سوال های مرتبط

مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۹ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی