۳ پاسخ

من اولی رو طبیعی اوردم وحشتناک بود دومی میخوام سزارین شم

ورزش هارو جدی بگیر
رژیم غذایی داشته باش
پیاده روی خیلی خوبه
حتما زیر نظر طب سنتی باش برای زایمان راحت خیلی موثره

سوال منم هس چون میترسم از طبیعی

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد