۵ پاسخ

من یه دایی خیلی زشت دارم . شنیدم مادر بزرگم سر اون چند بار کله پاچه خورده.اول خدا بعد داییم منو ببخشه برای این تبادل اطلاعات😂🫣

سلام من همی الان سیرابی شو خوردم ب نظرم عالیه برای وزن دهی بچه ولی تو خوردن هر چیزی زیاده روی نباید کرد

ن عیبی نداره بخور بعدش یکم نوشابه بخور اگه قند نداری

خیلی خوبه هفته ای دو هفته ای یکبار بخوری

نه خوبه برا وزن دهی جنین

سوال های مرتبط

مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۱ ماهگی
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی