چجوری ببرم براش واکسن بزنم دلم نمیاد اخه😭

تصویر
۴ پاسخ

اخ ننه بخورمت جوجع😍😍😍

امروز سومین روز واکسنشه تا دیشب تب داشت خیلی امیدوارم برا پسر شما سبک باشه و اصلا تب نکنه 🥺🥺

چهار ماهگی واکسنش سخته آوردیش خیلی مواظبش باش گلم ایشالا آسون بگذره

زیاد اذیت نداره ببر.قبلش پاراکید بده

سوال های مرتبط