من درد خفیف مث پریود دارم طبیعیه؟

۷ پاسخ

مرسی عزیزم❤

منم دارم هرزگاهی فکر میکنم رحم جا باز میکنه برای رشد بچه طبیعیه

منم...

آره طبيعيه اگه انقباض ندارى

اگ‌منظم باشه خطریه

منم همینطور کمر درد خفیف پریودی دارم ترشحاتمم بیشتره امروز🥲

منم دارم🤦🏼‍♀️ب نظر دکترا ک طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی