یه درد خفیف عین درد پریود دارم طبیعیه ؟؟

۶ پاسخ

طبیعیه🥲

منم زیر دلم دوشبه درد میکنه عین درد پریود توو واژنمم میره دردش
شیاف گذاشتم و از سرشب دراز کشیدم میگم خطرناک نباشه

طبیعیه عزیزم استراحت کن

چون رحم داره بزرگ میشه و جابازمیکنه

تو ۲۶هفته منم اینجوری بودم با درد کمر شدید

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری