۱۳ پاسخ

نیس که

سایز یک بگیر
نه اول چسبی بگیر
شورت الان سایز یک نیسته

سایز یک یا سفر

شرتی یه بدی داره اینکه مثل چسپی ها نمیشه بستش بعد بندازی اشغالی بو میده اگر سطل سرویس بندازی

سایز صفر عزیزم، سایز ۱ واسه بچه من هنوزم بزرگه با وجود اینکه وزنشم خوب بود

من الان که ۵۰ روزه یک میبندم

من صفر گرفتم

مای بی بی سایز یک بگیر

سایز صفر و چسبی شورتی نمیشه پوشوند سخته

مگه‌شورتی سایز صفرهستش

عزیزم پوشک شورای برای نوزاد نمی‌گیرن که😐🤣آخه اون کون داره مگه😂
همون سایز یک بگیر

سایز یک

اره دیگ باید شورتی بگیری

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان👶💋🩵 مامان ویهان👶💋🩵 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی