خانوما آب انار طبیعی خاصیتش چیه واسه تو دلی ؟؟

۶ پاسخ

آره نخور

اگه نخوری بهتره قابضه رحم باز میشه و انقباض میگیری ماه آخر برای زایمان بهتر بخور بجاش به بخور هم بچه ناز میشه هم رحم سفت میشه و هم بچت خوشرو و خوش اخلاق

من چون التهاب لثه دارم نمیتونم انار بخورم بخاطر همون ابشو میگیرم خیلی ام خوبه بنظرم

دلم انار خوب خواست یکی دون کنه بخوزم😂😂🙈

شنیدم میگن اگه توی ماه هشتم آب انار زیاد بخوری لپ های نی نی بزرگ میشه.
درکل انار و آب انار خیلی خوبه مخصوصا برای زیبایی نی نی

تنظیم فشار خون
منبع فولات
و آنتی اکسیدان های مفیده

سوال های مرتبط

مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی