خانوما موز برا تو هفته‌ی من بده

۷ پاسخ

بهتره سه ماهه اول بارداری موادی که ویتامین آ بالایی دارند مصرف نشه مثل هویج - موز و جگر

نه عزیزم هرچیزی رو که مجاز هستی رو به اندازه بخور ولی خربزه و انگور نخور قند میاره موزم کم بخور

کلاهر چیزی کم باشه خوبه زیادی ضرره خودت رعایت کن دیگه

اگه میتونی بخور من هردفعه خوردم بالا اوردم

نه بابا

ن عزیزم بخور
خیلی نخور یبوست میگیری برا دستشویی رفتن اذیت میشی

😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته دهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری