۴ پاسخ

اگر در حال حرکت فعالیت کار خونه یا استرس نفس تنگی داری دراز میکشی ریلکس میکنی رفع میشه اوکیه
اما اگ فعالیت خاصی نداری همینجوری نشستی میگیره نفشت خطرناکه باید چکاپ قلب بشی ب دکترت بگو حتما

اره منم یه کار میکنم به نفس نفس میوفتم فشارمم ۱۰ یا ۱۱

نی نی هاتون چیه ؟؟؟

بلع عزبزم تا سرویس میرم میام دراز میکشم نفس نفس میزنم

سوال های مرتبط