مامانا بچه ۳۳ هفته بدنیا بیاد مشکل خاصی داره مگه؟

۶ پاسخ

آره زنده میمونه ولی میره تو دستگاه

نگران نباش چیزی نمیشه شاید بره تو دستگاه شاید هم احتیاج پیدا نکنه

اگه آمپول ریه بزنن که نه فک نکنم بچه عرچی تو شکم مادر باشه بهتره که ۹ ماهش تمام شه

همسایمون ۳۳ هفته زاید طبیعی بچشم خوبه خدا باید بخواد

بله ریه اش تشکیل نشده کاما

زوده دیگه ۳۴هفته. کامل نیست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی