۱۰ پاسخ

ن درد ندارا یکم سوزش داره

من میزنم. یکم سوزش داره

نه اصلا متوجه نمیشی

موقع زدن درد ندارع بعدش درد داره

نه درد نداره
من چون تعداد بالا بود دیگع عذاب اور بود
۱۵ تا شبی یکی
عوارضشم کمردرده

نه اصلا
مثل بقیه امپول ها

دردش نسبت به امپولای دیگه یکم بیشتره اما قابل تحمله
هم اینکه زود خوب نمیشه تا چند روز جاش درد میکنه
چون روغنیه دیر جذب میشه و باید آروم آروم تزریق کنه
برای من یسری جذب نشد بعد سه روز اومد بیرون😂

جاش بعدش درد داره😶

ن بابا چ دردی داره اخ دختر در حد ی سوزش ساده چون روغنیه دیرتر میره تو پات یکم میسوزه اخ دیگ امپول درد داره پ چطور میخوای زایمان کنی؟

ن مثل بقیه امپولا واسه من خیلی جاش خارش داشت

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری