۸ پاسخ

نه عزیزم من نمیگیرم بنظرم هزینه و ریخت و پاش های الکیه و دمده شده دگ

من گرفتم عزیزم منتهی تو خونه خودمون از این حلقه های تولد گرفتیم با بادکنک صورتی و آبی ریز و درشت تزیین کردیم دو طرفش رو خودمو شوهرم... و کیک هم دوطبقه گرفتیم یکی صورتی و یکی آبی وسط کیک هم خامه رنگ جنسیت بچه رو و فقطم خانواده های دوطرف رو دعوت گرفتیم منم بیشتر عکس و فیلم برام مهم بود کلا خوش گذشت هم به خودمون هم بقیه♥️

من خودم دوست ندارم ولی به نظر باحال هست قشنگه یادگاری هم میمونه ❤️

من خانوادگیه چون ذوق دارن میگیریم مگر ن با خودمون باشه نه

منم دوس دارم بگیرم الان یه هفتس که دکتر جنسیت رو تو کاغذ نوشته موندیم تو کف تا پول جور بشه خانوادگی و دوستانه جشن ساده بگیریم

من در حد یه کیک اونم با خانواده خودم

من دوس داشتم بگیرم ولی نشد

راستی دکتر کی گفته بری ان تی؟من ۱۱هفته و ۴روز دکترم گفته برم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دانیال مامان مامان دانیال هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی