۴ پاسخ

اخراشه دیگه تحمل کن

اصلا از ۳۷ به بعد شدید سنگین هست خداروشکر که سزارینی ام و ۳۸ و۵روز یعنی دوشنبه ای میاد میرم عمل

منم درددارم خیلیی اصلا به وضعی

من روزا خوبم شبا خیلی حالم بده 😢

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری