چون خیلییی رعایت میکنن تو طول بارداری دهانه رحم شل نمیشه
یا اکثرا شیاف میزارن یا تکون نمیخورن یا کلارابطه ندارن قدیم خانوما همهکار میکردن تو بارداری الان تکون به زور میخوریم ما🫤🫤
اخ گفتیا
آره واقعا
من از همون اول استراحت نداشتم تا خوده الان که ورزشو پیاده روی خونه تکونی بخدا حتی موقعی که ویار شدید داشتم باز کار میکردم تا اواسط اسفند ماهم کار در منزل میزدم الان انگار ن انگار یه هفته س درد دارم ولی انگار ن انگار 😭😭😭
و منی که سرکلاژی بودم و تهدید به زایمان از 25 هفته هنو نزاییدم 🤣🤣🤣
دقیقا من دارم میرسم به چهل خبری نیست هنوز و نمیخوام برسم 😩😩
همه هم همین مشکل دارن
منی که از اول اصلا استراحت نداشتم همش راه میرفتم هم دهانه رحمم باز نمیشه 😭
ورزش نمیکنن
قدیما خانما همه کاری بودن ،کار میکردن
الان نه دو تا پله میرن بالا نگران میشن که چیزی نشده باشه
منم دوست دارم همون ۳۸ هفته زایمان کنم
ولی باید خودمونم تلاش کنیم تو لگن آب گرم بشینیم شیاف مغربی استفاده کنیم
پله نوردی بریم رابطه داشته باشیم یه روز درمیون یا دو روز درمیون
خیلی دلم میخواد ۳۸هفته زایمان کنم و تا۴۰ نرسم😩
من۴۱زاییدم
انگار بدنتو آماده باید بکنی که دیگه رحم باز بشه ولی واسه سزارین انگار همون هفته ۳۸ زایمان میکنن
به خاطر تحرک کم
خوردن مداوم غذا های سرد
و برا بعضیا استفاده شیاف
آره واقعن
کدوم بیمارستان میری؟
سزی یا طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.