دختر من ٣٧هفته بدنيا اومد گناه داره بچه بزار يه هفته هم بمونه كلي براش مهمه و ارزشمند ممكنه اذيت بشه زود بدنيا بياد
عجله نکن من عجله کردم و گوش ندادم سر دختر بزرگم به ضررم شد
اینجوری ممکنه بچه بره داخل دستگاه
حالا صبر کن . ۴ روز چیزی نیست
چرا عجله میکنییی زایمانت خیلی سخت میش اشتباه نکن
حوصله داری بیمارستان بمونیا
عزیزم خب بزار ۳۸هفته پر بشه دکتر منم گفت ۳۸هفته پر بشه ۳۸هفته کامل سزارین شدم
وای حوصله داری چارروز بمونی تو بیمارستان برو خونتون چارروز دیگ برو خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.